NBCC România își mărește echipa!

Dacă îți place să fii un sprijin pentru ceilalți și să faci lucrurile să se întâmple, aplică acum la poziția de asistent administrativ. Căutăm un/o coleg(ă) motivat(ă) să învețe și să se dezvolte pe termen lung, cu abilități administrative.

Colegul/colega noastră va oferi suport administrativ pentru activităţile biroului NBCC Romania, full-time, în oficiul din București (campusul Facultății de Drept, Universitatea din București).

Responsabilitățile postului implică suportul administrativ în:

  • menținerea relațiilor cu persoanele certificate, cursanții, furnizori de training, partenerii, persoanele interesate de serviciile și produsele NBCC România;
  • organizare de evenimente: conferințe, workshop-uri, training-uri, mese rotunde etc.;
  • administrarea procesului de certificare şi recertificare;
  • activitatea de marketing și PR: actualizarea website-ului și a conturilor de social media, newsletter, promovarea serviciilor în mediul online;
  • suport administrativ în operațiunile financiar-contabile;
  • administrarea bibliotecii NBCC România;
  • aprovizionarea cu produsele necesare activității biroului: consumabile, produse de protocol etc.;
  • implementarea procedurilor aferente sistemului de management al calității (ISO 9001);
  • deplasări ocazionale în București pentru îndeplinirea sarcinilor;
  • corespondență, arhivare, raportări, baze de date, redactare de documente etc.

Beneficiile postului:

  • mediu de lucru internațional;
  • oportunități de interacțiune cu profesioniști în domeniul consilierii;
  • stabilitate financiară;
  • dezvoltare personală și profesională, oportunități de învățare și avansare.

Candidatul ideal:

  • este eficient în operarea cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și în lucrul cu echipamentele de birou;
  • capabil să se automotiveze pentru a finaliza sarcini de rutină ce presupun atenție la detalii;
  • atitudine proactivă, focalizată pe găsirea de soluții și rezolvarea problemelor;
  • bune abilități de organizare;
  • integritate, diplomație;
  • adaptabilitate și flexibilitate;
  • orientare către rezultate și către clienți;
  • cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • interesul pentru domeniul consilierii (profesiilor de sprijin) constituie un avantaj.

Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, așteptăm CV-ul și scrisoarea ta de intenție pe adresa sirbu@nbcc.ro, până la data de 15.04.2017.